Reklamace zboží
Nárok na uplatnění reklamace má každý z Vás, kdo zjistil závadu na zakoupeném produktu od nás. U reklamace se nemusíte ostýchat a určitě se hned ozvěte pokud nastane jakýkoli problém, vždy se snažíme řešit reklamaci výměnou za nový kus aby to bylo co nejrychleji vyřešené a pro Vás i tím nejlepším způsobem.
Pokud k nám posíláte vadný kus, tak prosím o důkladné zabalení zboží, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě. Originální balení by mělo být součástí reklamovaného kusu, pokud ho nemáte nic se neděje, jen to zabalte nějak aby se produkt nepoškodil během přepravy. Myslete na to, že prodáváme elektroniku, která se prostě může porouchat, takže nejprve řešte reklamaci s námi.
Prosím o vyplnění tohoto vzorového formuláře k uplatnění reklamace. Ten vytiskněte a vyplněný ho přibalte do balíčku ať na skladě víme o co jde. (pokud nemáte možnost tisku, pošlete nám formulář na mail a do balíčku dejte ručně napsaný průvodní dopis)
Zabalené reklamované zboží s formulářem nám zašlete na expediční místo:
Česká Lípa
470 02
Poříční 3010
PS: Nakoupili jste u nás před třemi lety nějaké světlo, které přestalo svítit až teď ? Nebojte, určitě se nějak domluvíme, není naším cílem, aby zákazníkům přestala světla svítit. Pozáruční servis nebo řešení reklamací po vypršení dvouleté záruční lhůty nám není cizí. Pokud máte pocit, že Vám světlo nefunguje tak jak by mělo v jakémkoli časovém horizontu od nákupu, tak neváhejte a okamžitě nás kontaktujte s problémem na email: info@ledmegrow.cz nebo volejte 24/7 na telefon: +420 721908421.
Chcete využít nároku na vrácení zboží z uzákoněné lhůty?
Čtěte zde: https://www.ledmegrow.cz/o-nakupu/odstoupeni-od-kupni-smlouvy/