Vrácení zboží / Reklamace

Odstoupení od kupní smlouvy v uzákoněné lhůtě

Zakoupili jste zboží, které Vám nakonec nevyhovuje? Tak to jste tu správně. Zákon Vám umožňuje odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, ale abyste mohli zboží pořádně vyzkoušet, tak jsem si řekli, že tuto lhůtu budete mít prodlouženou na 30 dnů (pouze u nás na eshopu).

Máte plný nárok na vrácení zboží bez udání důvodu, avšak vždy oceníme nějakou zpětnou vazbu z Vaší strany ať víme co zlepšovat. :-)

Kdo nemůže odstoupit od smlouvy ?

Odstoupit od smlouvy ve zmíněné lhůtě není možné v případě, že kupujícím není spotřebitel, tedy v případě nákupu podnikatelem - fyzickou osobou nebo jakoukoliv právnickou osobou. Spotřebitel dále není oprávněn od smlouvy odstoupit v případě zakoupeného zboží upraveného dle přání zákazníka či se jedná o poškozené zboží. V případě poškozeného zboží by se dalo jednat o kompenzaci ceny.

Kdy a jak dostanu peníze zpět ?

Ze zákona jsme povinni peníze vyplatit do 14 dnů ode dne Vašeho odstoupení od smlouvy, vždy však ne dříve než po doručení zboží zpět k nám. Peníze zasíláme standardně převodem na bankovní účet, který nám vyplníte do přidaného formuláře. Peníze se snažíme vrátit vždy do 48 hodin od přijetí zásilky u nás na skladě.

Jak a kam zboží odeslat ?

Zboží se snažte vždy pečlivě zabalit aby během přepravy zpět k nám na sklad nemohlo dojít k poškození. Formulář pro vrácení zboží pohodlně vyplňte v elektronické formě. Formulář naleznete ve spodní části této stránky. Zboží NEzasílejte na dobírku, takové zboží u nás nikdo nepřevezme a vrátí se zpět k Vám. Částka uhrazená za zboží Vám bude vrácena zpátky na Vámi požadovaný bankovní účet.

Zboží odesílejte na tuto adresu:

  • Poříční 3010, 47001, Česká Lípa

Způsob odeslání zboží zpět k nám si můžete zvolit dle vlastního uvážení, úhradu za přepravu zpět k nám hradí kupující. Pokud si nevíte rady jak zásilku odeslat, kontaktujte nás na emailu info@ledmegrow.cz a my Vám poradíme.

Reklamace zboží

Nárok na uplatnění reklamace má každý z Vás, kdo zjistil závadu na zakoupeném produktu od nás. U reklamace se nemusíte ostýchat a určitě se hned ozvěte pokud nastane jakýkoli problém, vždy se snažíme řešit reklamaci výměnou za nový kus aby to bylo co nejrychleji vyřešené a pro Vás i tím nejlepším způsobem.

Pokud k nám posíláte vadný kus, tak prosím o důkladné zabalení zboží, aby nemohlo dojít k poškození při přepravě. Originální balení by mělo být součástí reklamovaného kusu, pokud ho nemáte nic se neděje, jen to zabalte nějak aby se produkt nepoškodil během přepravy. Myslete na to, že prodáváme elektroniku, která se prostě může porouchat, takže nejprve řešte reklamaci s námi.

Zabalené reklamované zboží nám zašlete na expediční místo:

Česká Lípa
470 02
Poříční 3010

Před odesláním prosím vyplňte elektronický formulář.

PS: Nakoupili jste u nás před třemi lety nějaké světlo, které přestalo svítit až teď ? Nebojte, určitě se nějak domluvíme, není naším cílem, aby zákazníkům přestala světla svítit. Pozáruční servis nebo řešení reklamací po vypršení dvouleté záruční lhůty nám není cizí. Pokud máte pocit, že Vám světlo nefunguje tak jak by mělo v jakémkoli časovém horizontu od nákupu, tak neváhejte a okamžitě nás kontaktujte s problémem na email: info@ledmegrow.cz nebo volejte 24/7 na telefon: +420 721908421.

Elektronický formulář pro vrácení/reklamaci: